Salutare și bine te-am regăsit %FIRSTNAME%!
Dacă în episoadele trecute am prezentat oportunitatea economică din această criză, și trendurile care vor defini piața, astăzi vreau să îți explic cum să te folosești de cele două pentru afacerea ta.
Mai exact, urmează să îți prezint una din cele mai puternice Strategii pe care toate marile Brand-uri o folosesc pentru a-și garanta viața pe termen lung, indiferent de ce se întâmplă în piață.
Această strategie este Adaptarea Identității Perceptibile.
În limbaj mai simplu, Brand-urile mari nu doar supraviețuiesc, dar sunt și profitabili pe termen lung pentru că Inovează și se Adaptează încontinuu la piață, creându-și o PERCEPȚIE ACTUALIZATĂ în mintea consumatorilor. Această identitate PERCEPTIBILĂ rezonează cu nevoile și valorile actualizate ale consumatorului ideal.
Uite un exemplu din perioada de LockDown. Dacă ai o afacere în domeniul HoReCa, s-ar putea să te inspire și pe tine. Un Brand din domeniul HoReCa din Belgia a decis să se adapteze perioadei de LockDown și a creat o Promisiune Unică și Relevantă pentru clienții lor.
Ce au făcut, mai exact? Fără să stea prea mult pe gânduri, au creat și lansat un CONCEPT de READY TO COOK – FOOD BOX. Ce este diferit? Ei au creat o cutie specială, cu ingrediente diferite, în funcție de felul de mâncare pe care îl pot găti clienții și de numărul de porții dorit. În plus, cutiile sunt însoțite și de rețeta pentru gătit.
De exemplu, dacă o familie de 4 persoane vrea să mănânce o supă, va cumpăra cutia pentru SUPĂ, cu 4 porții. Dacă vor să mănânce un Burger American, vor cumpăra cutia respectivă.
Au împachetat totul ca la carte într-un concept de Comunicare de Brand si BOOM!
Ideea nu doar că funcționează ca la carte, dar datorită diferențierii pe care au creat-o, au câștigat și atenția ziarelor și a știrilor locale, care le-au făcut publicitate și PR în mod gratuit.
Cum au reușit să facă acest lucru? Urmărind Strategia de Adaptare a Identității Perceptibile.
Astfel, marile Brand-uri nu încetează să relaționeze eficient cu Clientul Ideal, atât în condiții normale, cât și după o astfel de criză medicală și economică.
Cum poate orice afacere să facă acest lucru?
Urmărind cele 3 ELEMENTE definitorii de Brand:
1. Diferențiere
2. Relevanță
3. Simplitate
Pe fiecare dintre acestea le voi explica în episodul următorul . În plus, îți voi da câteva exemple concrete UNICE, raportate la cele mai afectate afaceri datorită aceastei perioade.
PS:
ȚI-AM PREGĂTIT O SURPRIZĂ!
Urmărește cele 4 Episoade până la final pentru că ți-am pregătit o SURPRIZĂ SPECIALĂ pentru Transformarea Afacerii tale.
Apasă click pe butonul de mai jos, dacă îți dorești să primești următorul
Episod 4 – Imaginează-ți! Cât de important este Clientul pentru afacerea ta?
PPS: Îți recomand să verifici primirea episoadelor și în secțiunea de SPAM sa OFERTE,
mai ales dacă folosești Gmail.
Pe data viitoare!