Numele meu este Andrei Ureche, am 30 de ani și sunt Strateg de Brand, Designer și Specialist în Câștigarea inimii consumatorilor.
Proiectul Vandy a luat ființă din creativitate, muncă, timp, strategie, sacrificii, eșecuri și succese. În timp, Vandy a devenit nu doar un nume, ci și o experiență.
Este experiența prin care fiecare client interacționează cu ceea ce am eu de oferit în domeniu afacerilor și a brand-urilor. De aproximativ 9 ani de zile studiez mecanismele prin care Brand-uri din întreaga lume ajung să aibă succes. În toti acești ani am analizat parcursul lor și, in special, ce anume i-a ajutat să câstige inimile consumatorilor lor.
Am ajuns, astfel, să creez și să rafinez un proces testat și validat de construcție a Brand-ului, care poate fi aplicat pentru orice business cu viziune.
Te asigur că suma plătită pe oricare dintre pachetele prezentate este nesimnificativă în comparație cu valoarea pe care o vei primi. Nu ai nimic de pierdut.
Dacă informațiile pe care le vei primi nu sunt noi pentru tine și nu te vor ajuta îți primești garantat banii înapoi. Fară întrebări suplimentare. Ai 15 zile.
Am ignorat brand-ul mult timp la începutul afacerii. Credeam că branding fac doar firmele mari. Am descoperit ulterior că branding făcem din prima zi de funcționare. Branding-ul este comunicare relevantă și dacă nu o făcem bine de la început, aveam mult de muncă pentru a corecta ulterior. Vandy este cel care te poate ajuta să faci lucrurile extrem de bine de la bun început și te poate ghida strategic să te diferențiezi în orice piață competitivă.
Lorand Soares Szasz, Fondator & CEO Upriserz.ro
Despre Brand și Branding se discută mult azi, dar în realitate se știu prea puține lucruri, în special cum funcționează pas cu pas și mai ales cât este de important în dezvoltarea oricărei afaceri sau a oricărui proiect! Astăzi nu ne putem dezvolta fără educație și fără experți autentici care să ne fie alături. Personal îl cunosc pe Vandy și lucrăm împreună de mai bine de 3 ani la unul dintre cele mai importante proiecte ale Asociației HARA, Cluj Symphony Experience! Este foarte bine informat, dedicat și foarte pasionat de ceea ce face! De aceea recomand cu încredere aces curs. Sunt sigur că informațiile puse cap la cap cu multă pricepere de Andrei vor ajută mult pe oricine își dorește să-și dezvolte strategic și eficient brandul personal sau al afacerii!
Flavius Buzilă, Trupa Hara / Cluj Symphony Experience
Vandy după părerea mea este cel mai bun expert de branding din România. Face totul cu dedicare și excelență. Sunt foarte multumit de brandingul care l-a facut pentru Welthee. Feedbackul pe care l- am prmit de la mai multe firme de marketing de top din lume a fost foarte pozitiv. Cursul acesta se adresează atât antreprenorilor începatori cât și celor care au o afacere mare. Este extrem de practic și te va ajuta să duci ideea de afacere pe care o ai sau afacerea ta la un nivel mult mai mare. Răspunzând la întrebările cursului și întelegând implicațiile brandingului în toate departamentele afacerii tale vei avea o bază puternică pentru creșterea impactului și a cifrei de afaceri.
Cristian Voaides, Financial Expert si Fondator Welthee Fintech App
Am lucrat împreună cu Vandy începând din 2017 pe identitatea a doua dintre cele mai mari brand-uri din industria de evenimenimente din România. Am conturat împreună bazele unor proiecte care au devenit extrem de recognoscibile și iubite la nivel Mondial, UNTOLD și Neversea. Recomand pentru creativitate, dedicare, expertiză și know-how.
Eduard-Robert Strîmbei, Brand Manager UNTOLD & NEVERSEA
Produsul aduce claritate legat de ceea ce înseamnă brand și elimină confuziile pe care multă lume le are când se vorbește despre Brand, Branding și Identitate. Cred că este un produs extrem de valoros pentru orice fel de companie, chiar și pentru soloprenori, dar mai ales pentru antreprenorii care doresc să aibă mai mult claritate asupra a ceea ce comunică și reprezintă ei voluntar sau involuntar în percepția consumatorilor lor. Este un materiale care te obligă să te vezi dinafara și să te analizez obiectiv. Extrem de util și practic este și materialul Workbook care te ajută să pui în practică foarte simplu tot ceea ce te învață cursul. Great Work!
Monica Ion, Brain Remodeling Expert
Multă vreme am crezut că succesul unei afaceri vine doar din calitatea unui produs. Însă în aproape orice domeniu, există produse excelente, la calitate apropiată. Cum se justifică atunci diferența uriașă de succes între ele? Prin branding bine făcut. Andrei explică excelent ce înseamnă acest „bine făcut” și îți oferă un ghid clar, concis și vizual, ca să ști exact cum poți să te diferențiezi eficient de competiție.
Dacian Pășcuță, Coach Demartini Method
Pachetul Identitatea Perceptibilă de Brand, oferit de Andrei este unul care se mulează perfect pe orice tip de business. Asta pentru că e ușor de înțeles și de implementat datorită Workbook-ului care nu te lasă să deviezi de la subiect și te ține pe traseu până ajungi la rezultat. Tot ce e nevoie să faci este să parcurgi cursul cu atenție, să lucrezi pe workbook iar apoi să începi implementarea. Acțiunea este cheia după aceste etape strategice.
Alex Iuonuț, Funnel Exper și Fondator Platformă DatAfara.ro
După ce am parcurs Cursul - Identitatea Perceptibila de Brand, mi-a fost mult mai clar cum trebuie să arate o afacere ca vrea să devină un brand de succes. Știu că succesul afacerii mele nu depinde de noroc sau de piață, ci de cât de bine reușesc să creez o imaginememorabilă pentru clienții mei. Și acum știu cum să fac și asta într- un mod structurat, nu după feeling! :-) Foarte bun materialul! Recomand!
Nicoleta Dan, Life Coach