De-a lungul timpului, crizele economice au schimbat piața din temelii.
Unele afaceri au fost uitate complet, în timp ce giganți ca FedEx, Disney, General Motors sau IBM au apărut pe timp de recesiune.
Mulți antreprenori se tem de ea, în timp ce alții abia o așteaptă.
De ce?
Pentru că o criză economică nu face decât să acutizeze ce se întâmplă deja.
Business-urile care sunt relevante pentru clienți vor continua să prospere.
În schimb, o afacere care nu servește eficient nevoile pieței, va dispărea în anonimat.
Cum se întâmplă acest lucru?
În astfel de momente, clienții devin selectivi.
Interesele lor se schimbă. Modul în care cheltuie banii se schimbă. Pentru că vor să se asigure că vor primi cea mai bună valoare pe care o caută în schimbul banilor pe care vor să îi plătească.
Dacă viitorul afacerii tale te neliniștește, următoarele materiale sunt pentru tine.
Am creat o serie de 4 mail-uri prin care vreau să ajut antreprenorii din România să ia decizii potrivite pentru afacerile lor, cu ajutorul Gandirii Strategice de Brand.
Aceste mail-uri te vor ajuta să:
Numele meu este Andrei Ureche, am 30 de ani și sunt Strateg de Brand, Designer și Specialist în Câștigarea inimii consumatorilor.
Proiectul Vandy a luat ființă din creativitate, muncă, timp, strategie, sacrificii, eșecuri și succese. În timp, Vandy a devenit nu doar un nume, ci și o experiență.
Este experiența prin care fiecare client interacționează cu ceea ce am eu de oferit în domeniu afacerilor și a brand-urilor. De aproximativ 9 ani de zile studiez mecanismele prin care Brand-uri din întreaga lume ajung să aibă succes. În toti acești ani am analizat parcursul lor și, in special, ce anume i-a ajutat să câstige inimile consumatorilor lor.
Am ajuns, astfel, să creez și să rafinez un proces testat și validat de construcție a Brand-ului, care poate fi aplicat pentru orice business cu viziune.
Am ignorat brand-ul mult timp la începutul afacerii. Credeam că branding fac doar firmele mari. Am descoperit ulterior că branding făcem din prima zi de funcționare. Branding-ul este comunicare relevantă și dacă nu o făcem bine de la început, aveam mult de muncă pentru a corecta ulterior. Vandy este cel care te poate ajuta să faci lucrurile extrem de bine de la bun început și te poate ghida strategic să te diferențiezi în orice piață competitivă.
Lorand Soares Szasz, Fondator & CEO Upriserz.ro
Despre Brand și Branding se discută mult azi, dar în realitate se știu prea puține lucruri, în special cum funcționează pas cu pas și mai ales cât este de important în dezvoltarea oricărei afaceri sau a oricărui proiect! Astăzi nu ne putem dezvolta fără educație și fără experți autentici care să ne fie alături. Personal îl cunosc pe Vandy și lucrăm împreună de mai bine de 3 ani la unul dintre cele mai importante proiecte ale Asociației HARA, Cluj Symphony Experience! Este foarte bine informat, dedicat și foarte pasionat de ceea ce face! De aceea recomand cu încredere aces curs. Sunt sigur că informațiile puse cap la cap cu multă pricepere de Andrei vor ajută mult pe oricine își dorește să-și dezvolte strategic și eficient brandul personal sau al afacerii!
Flavius Buzilă, Trupa Hara / Cluj Symphony Experience
Vandy după părerea mea este cel mai bun expert de branding din România. Face totul cu dedicare și excelență. Sunt foarte multumit de brandingul care l-a facut pentru Welthee. Feedbackul pe care l- am prmit de la mai multe firme de marketing de top din lume a fost foarte pozitiv. Cursul acesta se adresează atât antreprenorilor începatori cât și celor care au o afacere mare. Este extrem de practic și te va ajuta să duci ideea de afacere pe care o ai sau afacerea ta la un nivel mult mai mare. Răspunzând la întrebările cursului și întelegând implicațiile brandingului în toate departamentele afacerii tale vei avea o bază puternică pentru creșterea impactului și a cifrei de afaceri.
Cristian Voaides, Financial Expert si Fondator Welthee Fintech App
Am lucrat împreună cu Vandy începând din 2017 pe identitatea a doua dintre cele mai mari brand-uri din industria de evenimenimente din România. Am conturat împreună bazele unor proiecte care au devenit extrem de recognoscibile și iubite la nivel Mondial, UNTOLD și Neversea. Recomand pentru creativitate, dedicare, expertiză și know-how.
Eduard-Robert Strîmbei, Brand Manager UNTOLD & NEVERSEA