Cu siguranță ai observat până acum cât de des spun că „orice afacere are un potențial de Brand”. Fac acest lucru pentru că vreau ca această idee să rămână cu tine.
Este ușor să vezi cum o companie mare, care deja este un Brand renumit, se bucură de succes în piață. Dar cum rămâne cu companiile mai mici sau cele care abia acum se deschid? Ele cum pot deveni un Brand remarcabil, mai ales în contextul actual, atât de saturat de afaceri?
Unii ar spune că tocmai atunci când piața este plină de afaceri este cel mai bun context de a te remarca în fața clienților tăi.
Ca să înțelegi mai bine cum concurența este un atuu în crearea unei afaceri de succes, în mail-urile următoare îți voi prezenta cum Adrian, un antreprenor din zonă, și-a transformat mica pizzerie într-un adevărat Brand local. Stai cu ochii pe următoarele mail-uri ca să vezi ce înseamnă, de fapt, puterea Brandului pentru afacerea ta!
PS: Dacă ți-a plăcut ce am prezentat până acum și vrei să afli mai multe, te rog să dai un simplu click pe butonul de mai jos.
Vreau urmatorul episod